MEGRENDELÉS

Mivel a termékek minden esetben egyedi megrendelésre készülnek, még sokmindent egyeztetnünk kell (például a méretét, hogy milyen papírra készüljön, milyen szöveg kerüljön rá, milyen legyen a háttér stb.) Ezért nem lehet úgy vásárolni, mint egy hagyományos webshopban.

FONTOS: meghívóból a minimum rendelés: 20 darab!

  1. A kiválasztott termék melletti nagy pink gombbal tudod megüzenni, hogy mit szeretnél. Mindenképpen írd meg, hogy melyik kollekcióból hányas számú mintát választottad, és ne felejtsd el elküldeni a ráírandó szöveget és minden kérésedet, elképzelésedet.
  2. Én ezek alapján elkészítem, és e-mailben elküldöm neked a látványtervet, amin még tovább alakíthatunk.
  3. Ha a tervek elnyerték végleges formájukat, akkor véglegesítjük a méreteket, alapanyagokat, kiegészítőket, összesítjük a darabszámokat, és elküldöm neked a tételes számlát, amely alapján tudsz utalni.
  4. A termékek egyedi (más számára nem értékesíthető) jellege miatt a gyártást csak a kifizetés után kezdjük meg.
  5. A fizetéstől számítva 2 munkanapon belül elkészülnek az egyedi termékek. (ez alól kivétel: az A3 méretnél nagyobb termékek gyártási ideje +3 munkanap)

 

ÁRAK

Az oldalakon minden termék mellett konkrét árakat találsz (ugyanazon termék különböző méreteihez különböző árak tartoznak!). A termékek árán felül NINCS szerkesztési díj.

Mit tartalmaz az ár?

  • az általad választott grafika kiváló minőségű nyomtatását
  • az általad választott minőségi papírfajtára (nincs felár a különleges papírokért sem)
  • az általad kért feliratokkal (bármennyi legyen is az)
  • az általad kért kisebb változtatásokat (pl. más betűtípus, betűszín, háttér, elrendezés)
  • bármelyik meglévő mintából egyedi összeállítás tervezését (minimum 20.000 forintos rendelés esetén)

Mit NEM tartalmaz az ár?

  • teljesen új, egyedi minta tervezését
  • különleges alapanyagokra kért nyomtatást (pl. vászon, fa, matrica)
  • a szállítási díjat

Mi számít egyedi tervezésnek?

Ha olyasmit szeretnél, amihez még hasonló sincs az oldalamon.
NEM új tervezés egy meglévő minta átalakítása, tehát INGYENES:

  • Példa 1.: megtetszik egy virágos esküvői meghívó, de szeretnéd, ha a virágok nem körben, hanem alul egysorban lennének, és az eredeti piros és kék helyett csak a kék virágok lennének rajta.
  • Példa 2.: megtetszik három kép cuki nyuszikról, de Te egy képen szeretnéd mindhárom nyuszit, az eredeti csíkos helyett pöttyös háttérrel.

Mennyibe kerül az egyedi tervezés?

Ha teljesen új, eddig csak a fejedben létező mintát kell megterveznem, annak díja a ráfordítandó munkától függ, 10.000 – 60.000 forint között – ennél pontosabb ajánlatot csak a konkrét munka ismeretében adhatok.

 

SZÁLLÍTÁS

Személyes átvétel:
Szentendrei műhelyünkben, telefonon előre egyeztetett időpontban.
Nyitvatartás: munkanapokon 8-16, pénteken 8-14 óra között.
2000 Szentendre, Szentlászlói út 50.
telefon: 70/326-9114

 

szállítás FoxPost csomagautomatába:

várható szállítási idő: 1-2 munkanap

maximális méret: 60 cm

díja: 1.490,-

Ezen a linken tudod megkeresni, hogy a közeledben hol található csomagautomata:
https://foxpost.hu/csomagautomatak

 

szállítás GLS futárszolgálattal házhoz:

várható szállítási idő: 1-2 munkanap

kisebb csomagok (max. 30 cm méretig) 2.150,-
közepes csomagok (30-45 cm méret között) 2.450,-
nagy csomagok (45-60 cm méret között) 2.850,-
extra nagy csomagok (60 cm méret fölött) 3.450,-

 

szállítás Magyar Postával:

várható szállítási idő: 2-3 munkanap

Posta csomagautomatába, Posta Pontra kézbesítve: 990,-
Házhozszállítás: 1.990,-

Amennyiben a Magyar Posta szolgáltatását választja, +1.000,- forint kezelési költséget számítunk fel!

 

Természetesen kiemelten figyelünk a csomagolásra, hogy minden esetben a lehető legnagyobb védelmet nyújtsa. A szállítási díjon felül külön csomagolási díjat CSAK a Magyar Posta esetében számítunk fel.

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az agrafikus.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni az oldalunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Horváth Viorika kisadózó egyéni vállalkozó
  • Székhely: 2000 Szentendre, Szentlászlói út 50.
  • Adószám: 56400166-1-33
  • Nyilvántartási szám: 55039068
  • Statisztikai számjel: 56400166741023113
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: viorigrafik@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: +36/70/3269114 
  • Számlaszám: 10403112 – 86755450 – 70801006 K&H Bank

A tárhelyszolgáltató elérhetősége: mediacenter.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Egyedi grafikák, ezekből készült nyomatok, nyomtatványok.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, elsősorban a színek nagyban függenek az egyéni monitor beállításoktól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A rendelés menete

Mivel a termékek minden esetben egyedi megrendelésre készülnek, még sokmindent egyeztetnünk kell (például a méretét, hogy milyen papírra készüljön, milyen szöveg kerüljön rá, milyen legyen a háttér stb.) Ezért nem lehet úgy vásárolni, mint egy hagyományos webshopban.

  1. A kiválasztott termék melletti nagy pink gombbal tudod megüzenni, hogy mit szeretnél. Mindenképpen írd meg, hogy melyik kollekcióból hányas számú mintát választottad, és ne felejtsd el elküldeni a ráírandó szöveget és minden kérésedet, elképzelésedet.
  2. Én ezek alapján elkészítem, és e-mailben elküldöm neked a látványtervet, amin még tovább alakíthatunk.
  3. Ha a tervek elnyerték végleges formájukat, akkor véglegesítjük a méreteket, alapanyagokat, kiegészítőket, összesítjük a darabszámokat, és elküldöm neked a tételes számlát.
  4. A termékek személyes jellege miatt a gyártást csak a kifizetés után kezdjük meg.
ÁRAK

Az oldalakon minden termék mellett konkrét, bruttó árakat találsz (ugyanazon termék különböző méreteihez különböző árak tartoznak!).

Mit tartalmaz az ár?

  • az általad választott grafika kiváló minőségű nyomtatását
  • az általad választott minőségi papírfajtára (nincs felár a különleges papírokért sem)
  • az általad kért feliratokkal (bármennyi legyen is az)
  • az általad kért kisebb változtatásokat (pl. más betűtípus, betűszín, háttér, elrendezés)
  • bármelyik meglévő mintából egyedi összeállítás tervezését (minimum 10.000 forintos rendelés esetén)

Mit NEM tartalmaz az ár?

  • teljesen új, egyedi minta tervezését
  • különleges alapanyagokra kért nyomtatást (pl. vászon, fa, matrica)
  • a szállítási díjat

Mi számít egyedi tervezésnek?

Ha olyasmit szeretnél, amihez még hasonló sincs az oldalamon. NEM új tervezés egy meglévő minta átalakítása, tehát INGYENES:

  • Példa 1.: megtetszik egy virágos esküvői meghívó, de szeretnéd, ha a virágok nem körben, hanem alul egysorban lennének, és az eredeti piros és kék helyett csak a kék virágok lennének rajta.
  • Példa 2.: megtetszik három kép cuki nyuszikról, de Te egy képen szeretnéd mindhárom nyuszit, az eredeti csíkos helyett pöttyös háttérrel.

Ha teljesen új, eddig csak a fejedben létező mintát kell megterveznem, annak díja a ráfordítandó munkától függ, 10.000 – 100.000 forint között – ennél pontosabb ajánlatot csak a konkrét munka ismeretében adhatok.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített e-mail címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

4. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08-16 óráig. Ezen kívül eső időpontokban is le lehet adni a rendelést, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól (egyedi rendelés esetén az Ön jóváhagyásától) számítva 5 munkanap.

5. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: e-mail-ben küldjük a számlát, az egyedi termékek gyártását csak ennek kiegyenlítése után kezdjük meg. (bankszámla-számunkat a számlán, ill. az üzemeltetői adatok között találja meg)
  • Mivel kizárólag a megrendelt és kifizetett termékeket gyártjuk le, ezért utánvétes fizetésre NINCS lehetőség!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus formában küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Szállítási határidő

A tervek elfogadásától/ az átutalástól számított 5 – 7 munkanap.

Házhoz szállítás díjszabása

A megrendelt termékeket átveheti személyesen Szentendrén (munkaidőben!), vagy futárral házhozszállítjuk, vagy csomagautomatába is kérheti a kézbesítést. A szállítás közvetített szolgáltatás, így ezeknek árára, gyorsaságára, minőségére nincs ráhatásunk. Ha a szállítással kapcsolatban van kifogása, akkor kérjük a szállítást végző céggel vegye fel a kapcsolatot. Az aktuális szállítási díjakat a “szállítás” menüpontban találja.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére munkaidőben.

 

6. Elállás joga

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ,
  • olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő általa szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően állítottak elő,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék gyártásának megkezdéséig indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

7. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

8. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja, és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben a panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződésből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

9. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

ADATKEZELÉS

Az üzemeltető a weboldal használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat).

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.